Bezplatné předplatné je protimluv, ale jak jinak popsat motivaci, kterou zvolil Substack, aby přesvědčil své uživatele, aby si nainstalovali jeho aplikaci? Pokud odebíráte některou z publikací s předplatným na Substacku, možná jste také dostali nabídku jednoho měsíce předplatného zdarma, pokud si nainstalujete aplikaci.
Recommendations drove 2 million subscriptions last month across the platform, but the mobile app drove 3 million. (TechCrunch)
Kampaň zvýšila denní instalace aplikace na iOS z 7752 na 17 382 během pouhých několika dnů a v USA vynesla Substack na čtvrtou příčku mezi zpravodajskými aplikacemi v App Storu iOS – píše TechCrunch. Statisticky jsou mobilní uživatelé aktivnější a častěji předplatí obsah Substack vysvětluje, že mobilní aplikace se nyní stala hlavním zdrojem nových předplatitelů, předčila dokonce jejich osvědčený systém doporučení mezi publikacemi. Podobně motivují k instalování aplikace i další firmy, většinou z oblasti e-commerce.