„Existuje v SEO rozdíl mezi AI obsahem a tím, co píše váš kopík?“ ptá se na Linkedin Zdeněk Dvořák.
V současné době se často diskutuje, zda je v SEO rozdíl mezi obsahem vytvořeným AI a obsahem psaným lidským copywriterem. Odpověď je většinou ne, zejména pokud jde o syntézu témat. AI dokáže téma zpracovat rychleji a levněji než člověk, a brzy bude schopna zvládnout i tonalitu, pokud se věnujete tvorbě správného promptu.
Přidaná hodnota lidského výstupu spočívá v detailech: unikátní data, názory, pohledy, uživatelská zkušenost, design stránky a struktura textu. Tyto faktory mohou ovlivnit hodnocení Google, ať už přímo nebo nepřímo prostřednictvím uživatelského chování.
AI může výrazně zlepšit strukturu a čitelnost ručně psaného textu. Je na čase, aby se tvůrci obsahu naučili tyto techniky, ať už píší sami nebo s pomocí AI.
Jaký je váš názor na používání AI v SEO? Připojte se k diskuzi u Zdeňka Dvořáka na LinkedIn a sdílejte své zkušenosti.
(Text téhle jednohubky napsal ChatGPT. Obrázek pro upoutávku vygeneroval Dall•E.)