Petr Špringr je UX výzkumník z České spořitelny. S kolegou Tomášem Kamencem si povídal o své cestě od marketingového výzkumu k digitálnímu a UX výzkumu. Končí semestr, a to je období, kdy studenti KISKu odevzdávají své rozhovory a články na Medium. Tomášův rozhovor s Petrem je v letošním zimním semestru první.
Hlavní přínos své kariéry Petr vidí v holistickém přístupu k řešení problémů. Představuje rozdíly mezi prací v agentuře a in-house, kde zdůrazňuje možnost hlubší implementace zjištění. Petr popisuje výzvy v zapojení stakeholderů, efektivní sdílení poznatků a využití AI. Pro budoucnost UX výzkumu navrhuje dynamické videoformáty pro sdílení výsledků. Studentům radí, aby se nebáli pracovat s uživateli a rozvíjeli schopnost chápat jejich potřeby.
(Fotografie Petra Špringra v upoutávce pochází z jeho profilu na stránkách strany Mourek, jejíž je jedním ze zakladatelů.)