Petra Jílková napsala knížku o návrhu digitálních služeb, s důrazem na inovace a udržitelnost. Nabízí strategie, jak zvýšit konkurenceschopnost prostřednictvím moderních přístupů a metod, jako jsou designové myšlení a iterační vývoj.
„V realitě 21. století, kdy jsou služby podporovány digitálními produkty a on-line produkty se chovají jako služby, je service design designem budoucnosti. A proto si nastudujte tuto knihu, která vám změní pohled na věc – vlastně na službu.“
— BoB Marvan
Čtenáři se seznámí s procesem návrhu, historií inovací a případovými studiemi, které ilustrují klíčové principy. Kniha také poskytuje praktické nástroje pro spolupráci týmů a navrhuje workshopy, které propojují teoretické koncepty s praxí. Je určená manažerům, marketingovým specialistům i akademikům.
Knížka Service Design Management vyjde v září, ale předobjednávat můžete už nyní.
(Obrázek pro upoutávku: Olia Gozha z Unsplash)