Jiří Rostecký si do podcastu pozval těžkou váhu v SEO Pavla Ungra a bavili se o tom, jaký vítr ve vyhledávání udělá SearchGPT a jaké dopady to bude mít na e-commerce jako celek.
Rozhovor se zaměřuje na srovnání jazykových modelů, jako je ChatGPT, s klasickými vyhledávači typu Google. Jazykové modely excelují při odpovědích na specifické dotazy, ale zatím zaostávají v oblastech jako e-commerce, kde vyhledávače nabízejí širší kontext.
Jiří s Pavlem také diskutují o vlivu AI na SEO, přínosu personalizace a budoucnosti hlasového vyhledávání. Cestou k úspěchu je podle Pavla tvorba kvalitního obsahu a budování důvěryhodnosti značky, protože levné a průměrné texty budou nahrazeny AI. Zazněly i obavy z rizik spojených s AI, včetně dezinformací či špatného použití technologie.
(Fotografie k upoutávce: BoliviaInteligente na Unsplash)