Automatizace marketingu není jen pro velké firmy, i malé podniky ji mohou využít k efektivnějšímu provozu a lepšímu zákaznickému zážitku –
vám ukáže, jak na to. E-mailové kampaně, publikace na sociálních sítích, automatické odpovědi na formuláře nebo sběr recenzí – to vše lze snadno zautomatizovat. Důležité je začít u činností, které zabírají nejvíce času.„Měli bychom se snažit automatizovat nebo delegovat (třeba i na AI) všechny rutinní činnosti, které se opakují. Proč? Protože pak máme čas na další důležité věci.“
— Filip Dřímalka, Budoucnost NEpráce
Například Ecomail pomáhá s cílenou segmentací zákazníků a plánováním e-mailů, Meta Business Suite zase usnadňuje správu sociálních sítí. Nástroje jako IFTTT nebo Airtable umožňují sledovat klíčové metriky a procesy. Správně nastavená automatizace šetří čas a zvyšuje efektivitu.
(Fotografie pro upoutávku: Olexandr K., Unsplash)